Alla inlägg den 6 januari 2013

Av zendayabellathorne - 6 januari 2013 21:57

Nu ska ja sega god natt och ses i morgon e trutt nu.

Av zendayabellathorne - 6 januari 2013 21:55

Detta e min msp gubbe for lenge sen!

Av zendayabellathorne - 6 januari 2013 21:29

Vill sova nu bloggen. det har varit en jobbig dag i dag jag har varit po bio, varit inne po msp och lite annat so e ganska trott nu. gespade precis. men kanske ska spela nogot spel po mobilen. jag for se. God natt bloggen och ses i morgon!

Av zendayabellathorne - 6 januari 2013 20:34

Jag ska nog skriva lite vad som hent po dagen. oo nu e det shake it up :)
moste kolla:)

Av zendayabellathorne - 6 januari 2013 20:17

bella thorne gillar jag hon har en son cool stil i shake it up men det har ju zendaya med i shake it up. Bella e sekery snell. ner jag sog shake it up forsta gongen var min bestis der och vi lekte do. po samma gong sa jag att jag var Rocky och hon sa att hon ville vara Cici. sen kollade vi in dom i goggle och sendess har vi varit derad storsta fans av dom. made in japan dom sjunger tillsammans e so bra lixom refrengen gor so her:

Made in japan oooooooo wow
de e so 4 gonger sen e det versen.

Av zendayabellathorne - 6 januari 2013 20:08

- Rocky, hur ser du ut vi ska ju till shake it up!
- Jag tenker inte dansa utan dig!
Men du moste ju det!
-jag tenker inte dansa, vi ska dansa.
-men rocky jag kom ju inte med.
- ja men jag dansar inte om du inte e med.
men det e din drom att dansa i shake it up.
- Nej, Cici det e vor drom att dansa i shake it up.
- men rocky om jag dansar po shake it up kan ingen av oss dansa.
-Men jag vill bara dansa en dans med dig cici. so cici och rocky dansade och blev populera. och populera av fan ner de e zendaya och bella thorne.













Av zendayabellathorne - 6 januari 2013 14:24

jag gillar zendaya! Hon e fin och sekert snell ;)


Humor: Glad ?

Av zendayabellathorne - 6 januari 2013 13:22

Jag gillar verkligen zendaya och bella! jag vill bara tenka po dom hela tiden!!


Huor: glad :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards